Kahwin.............
ada anak...........
pertemuan dan...........
perpisahan.......

itu semua boleh terjadi berkali-kali,
Tapi,
Alam persekolahan datang hanya sekali.
Tak kira walau hebat ke tak,itulah memori pahit manis yang akan kekal buat selama-lamanya

Followers

JOM SHOPPING=)

pendapat readers mengenai blog ini.....

like like like

Saturday, August 28, 2010

Baru-baru ni...aku ada mendengar tentang malaikat turun kat atas kaabah...
tu yang aku dengar dari member2 aku ar kan....lepas tu aku pun pergilah explore kt fb sbb member aku ckp diorang tgk video tu kat facebook...pada mulanya aku pun fikir mana boleh malaikat tu dilihat oleh manusia biasa yang mempunyai banyak kekhilafan dalam kehidupan di dunia ini tanpa izin Allah....
hmmm....
sedang aku explore ....aku pun ada terjumpa ada satu video yang menjelaskan mengenai fenomena itu yang mungkin akan menyesatkan umat islam pada hari ni....
alhamdulillah...
nasib baik ada seorang hamba allah yang ingin menyelamat akidah umat islam dari terus terpesong sekaligus merungkai video fenomena malaikat kat atas kaabah...
hmmm...
aku nak jelaskan pun susah cikit...
jadi korang tengok ajelah video tu

jom komen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...