Pages

Kahwin.............
ada anak...........
pertemuan dan...........
perpisahan.......

itu semua boleh terjadi berkali-kali,
Tapi,
Alam persekolahan datang hanya sekali.
Tak kira walau hebat ke tak,itulah memori pahit manis yang akan kekal buat selama-lamanya

Followers

JOM SHOPPING=)

pendapat readers mengenai blog ini.....

like like like

Friday, April 8, 2011

the life after spm..

Assalamualaikum...
akhirnye aku berjaya jgk melepasi alam persekolahan meant... no book no homework n no teacher....
hmmm...maybe coz aq rasa benda tu semua akan sentiasa ada kaitan dengan kita tapi dengan cara yang berbeza...tapi maksud aku ialah xde lagi buku - buku yang nk kita study n hafal nak rak sampai pecah kepala otak,no more homework yg menyusahkan aku kena buat sampai xde masa aku nk buat...no more teacher tu..maybe xyah ar coz walau bagaimanapun dalam hidup ni kita mesti memerlukan cikgu dalam hidup kita...hmmm...alhamdulillah ar coz result spm aku pun cukup memuaskan aku...walaupun result aku tu leh wat aku tergelak....tapi aku rasa aku harus bersyukur kerana aku rasa result tu macam setimpal dengan uasaha aku menelaah dan mengulangkaji pelajaran selama ni...he3...
so sekarang ni aku terpaksa ar keje walaupun aku rasa macam penat pada mulanye..tapi lama-kelamaan
bekerja ni memang menyeronokkan...dan memberi aku banyak pengalaman yang berguna..bekerja kat jusco sebagai seorang promoter jenama sukan....best jgk...gaji pun leh tahan..sementara nk tunggu result nk masuk IPTA mana....lagi bagus aku keje sekurang-kurangnya...dapat jgk aku refiil isi dompet aku n kad bank aku tu dari kering..hahaha dan lepas tu aku plan nk bina kerjaya dan bila akonomi aku dah mantap...dan bila da ada calon yang sesuai dan sudi hendak menjadi suru hati dan teman hidup ku ni..barulah aku plan BERKAHWIN..hehehe...
Ok guys soon we will meet again..
asta la vista my readers...

No comments:

Post a Comment

jom komen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...